דלג לתוכן

שאלות ותשובות

הזמנות

 איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את הפריטים שאתם אוהבים ולהוסיף אותם לסל הקניות.
מעתה תוכלו לעיין בסל הקניות ולערוך את הפריטים שבחרתם או להשלים את הרכישה במעבר לקופה, שם תוכלו גם לבחור האם לסיים את הרכישה כאורח/ת אתר ללא רישום או להירשם לאתר. כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום וזהו זה! החבילה כבר יוצאת לדרך – אנחנו כבר נעדכן אתכם בכתובת המייל שהזנתם מתי היא נארזת ויוצאת מהחנויות שלנו.

 איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

במידה והזמנתך התקבלה, תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה: “הזמנתך התקבלה בהצלחה”.
בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר.
לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, יש להקליק על “החשבון שלי״ ולבחור ב: ״ההזמנות שלי״, שם יופיע המידע המלא.

האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

במידה וההזמנה עוד לא יצאה נשמח לעזור.

יש ליצור איתנו קשר בכתובת המייל: Online@miniso.co.il

 האם אפשר לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

במידה וההזמנה עוד לא יצאה נשמח לעזור.

יש ליצור איתנו קשר בכתובת המייל: Online@miniso.co.il

כיצד מבצעים החלפה / החזרה של פריטים שנרכשו באתר?

בעקבות מגפת הקורונה ותוצאותיה ביחס להגבלות התנועה בכללותן, הארכנו את זמן ההחזרה והזיכויים מ-14 ימים (על פי חוק הגנת הצרכן) ל-45 ימי עסקים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף ההסבר עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם. ניתן להחזיר מוצר כאמור באחת מחנויות הרשת בלבד. החלפת מוצרים תתאפשר רק על מוצרים שלא נפגמו ושלא נעשה בהם כל שימוש (לרבות חיבורם לחשמל, ככל שרלוונטי).

על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף ההסבר עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות דואר אלקטרוני). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

כיצד מבטלים ההזמנה שבוצעה?

יש ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור בכתובת המייל: Online@miniso.co.il

 

משלוחים

לנוחיותכם אפשרויות השילוח הבאות:

עד 99 ₪ בוקס איט – 15 ₪

משלוח עד הבית באמצעות שליח – 29 ₪

 מעל 99 ₪ משלוח בוקסאיט – חינם

משלוח עד הבית באמצעות שליח ב – 15 ₪

 מעל 199 ₪ משלוח בוקסאיט חינם או משלוח עד הבית באמצעות שליח חינם

 

כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?

בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים תקבלו מייל נוסף עם מס’ מעקב אחר המשלוח. כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.

אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון חשמל. במקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאה אחרת מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

 

מה זה Boxit?

Boxit הוא שירות לוקרים אלקטרוניים מהם תוכלו לאסוף את המשלוח שהזמנתם, במיקום ובזמן שהכי נוחים לכם. הלוקרים של Boxit זמינים 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה ומוצבים בנקודות מפתח נבחרות ברחבי הארץ ובעשרות תחנות דלק של פז, דור אלון וסונול.

האם השימוש ב-Boxit בטוח?

הלוקרים האלקטרוניים עשויים מתכת מוקשחת ועמידה, פתיחתם אפשרית בהזנת קוד אישי בלבד, ובתוכם מחכה אך ורק החבילה שלכם. עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף בה בחרתם, תישלח אליכם הודעת SMS ובה קוד לפתיחת הלוקר האלקטרוני, או להצגה לנציג בנקודת האיסוף.

כיצד ניתן לקבל את המשלוח באמצעות Boxit?

אם ברצונכם להשתמש בשירות הלוקרים האלקטרוניים ונקודות האיסוף, יש לבחור בעת הקנייה באפשרות המשלוח – Boxit. לאחר מכן, תתבקשו לבחור במיקום הלוקר או החנות אליהם תרצשהחבילה תגיע. עם הגעת החבילה לנקודת האיסוף, תקבלו הודעת SMS עם קוד אישי לפתיחת התא או לאיסוף מהחנות.

כמה זמן יש לי לאסוף את החבילה?

אם בחרתם באפשרות הלוקרים האלקטרוניים – יש לכם 24 שעות לאסוף את החבילה מרגע קבלת ה-SMS המודיע כי הזמנתך מחכה בנקודת האיסוף בה בחרת. אם בחרתם לאסוף את החבילה מאחת מחנויות הנוחות – תוכלו לאסוף אותה תוך 7 ימים. אם אין באפשרותכם להגיע ולאסוף את החבילה בזמן, ניתן ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות בכל עת בצ’אט הישיר באתר, בכתובת המייל: Online@miniso.co.il בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 18:00 ובימי ו׳ וערבי חג בין השעות 08:00 – 13:00.

האם מישהו אחר יוכל לאסוף בשמי את החבילה?

כמובן. החבילה שהזמנתם תימסר בהצגת הקוד הסודי שקיבלתם, אותו תוכלו להעביר למי שתרצו על מנת שיאסוף בשמכם את החבילה.

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות