פרופיל
MINISO הינה רשת קמעונאית למוצרי לייף סטייל המקדמת מוצרי צריכה גלובליים חכמים, מעוצבים ובמחירים נוחים.
בהיצמדות לפילוסופיית החיים של “פשטות, טבע ואיכות טובה” והצעת המותג של “חזרה לטבע”, MINISO זוכה לפופולריות בקרב הצרכנים עם ערכי המותג המרכזיים של עדכון מוצרים מדי שבוע, תמחור ברמה נמוכה ומיקוד במגמות צריכה חכמות. MINISO מגדירה את המגמה של צריכת אישית ומושכלת בחזית הצריכה הביתית. נכון לעכשיו, MINISO הגיעה להסכמי שיתוף פעולה אסטרטגיים עם כ- 80 מדינות ואזורים, כולל ארה”ב, קנדה, רוסיה, סינגפור, איחוד האמירויות הערביות, קוריאה, מלזיה, הונג קונג (סין) ומקאו (סין), עם 4200 חנויות בעולם.