דלג לתוכן

תמיכה

צרו קשר

רוצים לדעת מה מצב ההזמנה שלכם? לחצו כאן

בכל שאלה לגבי MINISO, אתם מוזמנים ליצור קשר עם feedback@miniso.co.il

בכל שאלה לגבי הזמנות שבוצעו באתר, אתם מוזמנים ליצור קשר עם online@miniso.co.il

לבחינת הצעות עבודה, פנו אלינו באמצעות  job@miniso.co.il

שאלות נפוצות

ברוכים הבאים לתמיכה. כדי לשרת אתכם טוב יותר, אספנו את השאלות הנפוצות ביותר מהלקוחות והתשובות שלנו.

קניות

  • > האם ניתן לבצע רכישות מאתר MINISO ישראל?

    כן! כל מה שאתם אוהבים במיניסו מחכה לכם עכשיו גם באתר אונליין!

    לא צריך לצאת מהבית, השליח כבר יגיע אליכם.

    אז למה אתם מחכים?

  • > אני רוצה לבצע קניה גדולה, האם אוכל לקבל הנחה?

    ניתן לשלוח את פרטי ההזמנה לכתובת הדוא”ל שלנו: feedback@miniso.co.il

הזמנות

  • > איך לבצע הזמנה באתר?

    איך לבצע הזמנה באתר?

    כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את הפריטים שאתם אוהבים ולהוסיף אותם לסל הקניות.
    מעתה תוכלו לעיין בסל הקניות ולערוך את הפריטים שבחרתם או להשלים את הרכישה במעבר לקופה, שם תוכלו גם לבחור האם לסיים את הרכישה כאורח/ת אתר ללא רישום או להירשם לאתר. כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום וזהו זה! החבילה כבר יוצאת לדרך – אנחנו כבר נעדכן אתכם בכתובת המייל שהזנתם מתי היא נארזת ויוצאת מהחנויות שלנו.

  • > איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

    במידה והזמנתך התקבלה, תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה: “הזמנתך התקבלה בהצלחה”.
    בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר.
    לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה, יש להקליק על “החשבון שלי״ ולבחור ב: ״ההזמנות שלי״, שם יופיע המידע המלא.

     

     

  • > האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

    במידה וההזמנה עוד לא יצאה נשמח לעזור.

    יש ליצור איתנו קשר בכתובת המייל: Online@miniso.co.il

  • > האם אפשר לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

     במידה וההזמנה עוד לא יצאה נשמח לעזור.

    יש ליצור איתנו קשר בכתובת המייל: Online@miniso.co.il

  • > כיצד מבצעים החלפה / החזרה של פריטים שנרכשו באתר?

    בעקבות מגפת הקורונה ותוצאותיה ביחס להגבלות התנועה בכללותן, הארכנו את זמן ההחזרה והזיכויים מ-14 ימים (על פי חוק הגנת הצרכן) ל-45 ימי עסקים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף ההסבר עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם. ניתן להחזיר מוצר כאמור באחת מחנויות הרשת בלבד. החלפת מוצרים תתאפשר רק על מוצרים שלא נפגמו ושלא נעשה בהם כל שימוש (לרבות חיבורם לחשמל, ככל שרלוונטי).

    על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף ההסבר עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות דואר אלקטרוני). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

  • > כיצד מבטלים ההזמנה שבוצעה?

    יש ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור:

    כתובת המייל: Online@miniso.co.il

    טלפון: 053-4923152

משלוחים

  • > מה הם אפשרויות השילוח שאנחנו מציעים?

    משלוח עד הבית באמצעות שליח – 29 ₪

    מעל 99 ₪

    משלוח עד הבית באמצעות שליח ב – 15 ₪

    מעל 199 ₪

    משלוח עד הבית באמצעות שליח – חינם

  • > כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?

    בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים תקבלו מייל נוסף עם מס’ מעקב אחר המשלוח. כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת SMS הכוללת אפשרות למעקב אחר ההזמנה.

  • > אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

    במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון חשמל. במקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאה אחרת מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

  • > מתי החבילה תגיע אליי?

    תלוי באיזו שיטת משלוח בחרת:

    שליח עד הבית יגיע לביתך תוך 3-4 ימי עסקים, מיום ביצוע ההזמנה. שימו לב – יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי), למעט: יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון. כמו כן, במידה ובחרת בשיטת השילוח – “שליח עד הבית”, יש לקחת בחשבון שזמני המשלוח עלולים להתארך מעבר למצוין בעמוד הקופה, במשלוחים המיועדים ליישובים מעבר לקו הירוק, יישובי הערבה, אילת ורמת הגולן.

החזרות

  • > מהי מדיניות ההחזרות וההחלפות של MINISO?

    תקנון אתר ומדיניות

    1. מדיניות זו מתייחסת לרכישות שנעשו דרך אתר האינטרנט של מיניסו ישראל בע”מ (“החברה“) בכתובת co.il בלבד.
    2. ביטול עסקה יבוצע בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן ,תשמ”א -1981(“החוק“).
    3. במקרה של סתירה בין הוראות מדיניות זו להוראות בחוק, יגברו הוראות החוק.

    החלפה/החזרת מוצרים שנרכשו באתר:

    1. בעקבות מגפת הקורונה ותוצאותיה ביחס להגבלות התנועה בכללותן, הארכנו את זמן ההחזרה והזיכויים מ-14 ימים (על פי חוק הגנת הצרכן) ל-45 ימי עסקים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף ההסבר עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם. ניתן להחזיר מוצר כאמור באחת מחנויות הרשת בלבד.
    2. החלפת מוצרים תתאפשר רק על מוצרים שלא נפגמו ושלא נעשה בהם כל שימוש (לרבות חיבורם לחשמל, ככל שרלוונטי).
    3. על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף ההסבר עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות דואר אלקטרוני). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין.

    אופן הביטול

    1. הודעה על ביטול עסקה ניתן למסור באמצעות פניה בכתב (באמצעות דואר אלקטרוני או בעמוד הפייסבוק) לשירות הלקוחות של החברה, לפרטים כמפורטים בסעיפים 19-22 להלן / באופן ישיר באחת מחנויות הרשת כמפורט מטה.
    2. לקוח המבקש לבטל עסקה מתבקש להחזיר לאחת מחנויות הרשת את המוצרים המבוקשים במצב תקין, באריזתם המקורים ומבלי שנעשה בהם שימוש.
    3. מדמי ההחזר תנוכה עמלה בשיעור 5% מגובה העסקה או 100 ₪, הנמוך מהשניים, זאת למעט במקרה של החזרה בשל פגם או אי התאמה במוצר.

    זכות ביטול העסקה לא תחול על:

    1. מוצרים שהוזמנו והורכבו במיוחד בעבור הצרכן;
    2. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;
    3. מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים)
    4. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה-1995.

    החזרת מוצר עקב פגם:

    1. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר שהתקבל בידי הלקוח לבין הפרטים אשר נמסרו ללקוח ביחס למוצר, תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר.
    2. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.
    3. בעקבות וירוס הקורונה החזרת המוצר תתבצע במקום בו נמסר המוצר ללקוח מרגע החזרה לשגרה ופתיחת חנויות הרשת.
    4. הודעה על ביטול עסקה ניתן למסור באמצעות פניה בכתב לשירות הלקוחות של החברה בפרטים שלהלן, באמצעות דוא”ל, עמוד פייסבוק. לחלופין, ניתן לגשת ישירות לאחת מחנויות הרשת לאחר פתיחתם מחדש עקב וירוס הקורונה.

    ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר:

    1. החברה רשאית לגבות דמי ביטול במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה כאמור, וזאת בשיעור של 5% ממחיר המוצר המוחזר, או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.

    פרטי ההתקשרות:

    1. דואר אלקטרוני: feedback@miniso.co.il
    2. שירות לקוחות פייסבוק: https://www.facebook.com/MinisoIL/
    3. קישור לבקשת ביטול: אנא צרו עימנו קשר כאן לבקשות ביטול;
    4. כתובת: הצורן 8 כניסה ג’ ת.ד 8480 נתניה

    6727\16\1\11

גיוס

  • > תהיתי האם יש לכם משרות פנויות כמוכרן ומה צריך לעשות כדי להגיש מועמדות

    אנא שלח את קורות החיים שלך לדוא”ל שלנו: job@miniso.co.il

    ואנו נודיע לך אם יש מקום עבודה פנוי וזמין עבורך.

  • > כמה זמן יקח לעבד את הבקשה שלי

    תקבל דוא”ל אוטומטי לאחר שהבקשה שלך תתקבל בתיבת הדואר הנכנס שלנו. בדרך כלל, תהליך הבקשה עשוי לקחת 2-4 שבועות, בהתאם לכמות הפניות. אם תתאים להתקדם לשלב הבא, ניצור איתך קשר לתיאום ראיון.

שונות

  • > איך אני יוצר קשר עם מחלקת השיווק שלכם? אני רוצה להציע לכם לשתף פעולה

    אנא שלח את שאלתך לדוא”ל שלנו: feedback@miniso.co.il ומחלקת השיווק שלנו תיצור איתך קשר תוך 48 שעות.

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות