דלג לתוכן

תקנון אתר ומדיניות

תקנון אתר ומדיניות

  1. מדיניות זו מתייחסת לרכישות שנעשו דרך אתר האינטרנט של מיניסו ישראל בע”מ (“החברה“) בכתובת miniso.co.il בלבד.
  2. ביטול עסקה יבוצע בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן ,תשמ”א -1981(“החוק“).
  3. במקרה של סתירה בין הוראות מדיניות זו להוראות בחוק, יגברו הוראות החוק. 

החלפה/החזרת מוצרים שנרכשו באתר: 

  1. בעקבות מגפת הקורונה ותוצאותיה ביחס להגבלות התנועה בכללותן, הארכנו את זמן ההחזרה והזיכויים מ-14 ימים (על פי חוק הגנת הצרכן) ל-45 ימי עסקים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף ההסבר עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם. ניתן להחזיר מוצר כאמור באחת מחנויות הרשת בלבד. 
  2. החלפת מוצרים תתאפשר רק על מוצרים שלא נפגמו ושלא נעשה בהם כל שימוש (לרבות חיבורם לחשמל, ככל שרלוונטי).  
  3. על אף האמור לעיל, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת חשבונית המס ודף ההסבר עם פרטי העסקה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין החברה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות דואר אלקטרוני). החברה תהיה רשאית לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין. 

אופן הביטול

  1. הודעה על ביטול עסקה ניתן למסור באמצעות פניה בכתב (באמצעות דואר אלקטרוני או בעמוד הפייסבוק) לשירות הלקוחות של החברה, לפרטים כמפורטים בסעיפים 19-22 להלן / באופן ישיר באחת מחנויות הרשת כמפורט מטה. 
  2. לקוח המבקש לבטל עסקה מתבקש להחזיר לאחת מחנויות הרשת את המוצרים המבוקשים במצב תקין, באריזתם המקורים ומבלי שנעשה בהם שימוש.  
  3. מדמי ההחזר תנוכה עמלה בשיעור 5% מגובה העסקה או 100 ₪, הנמוך מהשניים, זאת למעט במקרה של החזרה בשל פגם או אי התאמה במוצר. 

זכות ביטול העסקה לא תחול על: 

  1. מוצרים שהוזמנו והורכבו במיוחד בעבור הצרכן; 
  2. מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;  
  3. מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים) 
  4. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה-1995. 

החזרת מוצר עקב פגם: 

  1. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה בין המוצר שהתקבל בידי הלקוח לבין הפרטים אשר נמסרו ללקוח ביחס למוצר, תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך, יתואם המועד לאיסוף המוצר
  2. החזר כספי יבוצע בהתאם להוראות הדין.
  3. בעקבות וירוס הקורונה החזרת המוצר תתבצע במקום בו נמסר המוצר ללקוח מרגע החזרה לשגרה ופתיחת חנויות הרשת.
  4. הודעה על ביטול עסקה ניתן למסור באמצעות פניה בכתב לשירות הלקוחות של החברה בפרטים שלהלן, באמצעות דוא”ל, עמוד פייסבוק. לחלופין, ניתן לגשת ישירות לאחת מחנויות הרשת לאחר פתיחתם מחדש עקב וירוס הקורונה. 

ביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר:

  1. החברה רשאית לגבות דמי ביטול במקרה של ביטול שלא עקב פגם או אי התאמה כאמור, וזאת בשיעור של 5% ממחיר המוצר המוחזר, או 100 ₪,  לפי הנמוך מביניהם.

 

פרטי ההתקשרות: 

  1. דואר אלקטרוני: feedback@miniso.co.il
  2. שירות לקוחות פייסבוק: https://www.facebook.com/MinisoIL/
  3. קישור לבקשת ביטול:  אנא צרו עימנו קשר כאן לבקשות ביטול
  4. כתובת: הצורן 8 כניסה ג’ ת.ד 8480 נתניה

דלג לתוכןכפתור לפתיחת תפריט נגישותHandicapped logo whiteHandicapped logo black

תפריט נגישות

הצהרת נגישות